0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه
برند:
دسته بندی: اپل واچ

ساعت هوشمند اپل واچ سری 4 مدل Aluminum Case With Sport Band 40mm

شناسه کالا: 300105
شناسه کالا: 300105
مشخصات برجسته بیشتر
  • مناسب برای : آقایان و خانم‌ها
  • نوع کاربری : ورزشی , رسمی , روزمره
  • وزن : 30.1 گرم
  • صفحه نمایش رنگی : بله
  • product vendor icon image فروشنده:
    نزدیکه
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: ساعت هوشمند اپل واچ سری 4 مدل Aluminum Case With Sport Band 40mm
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی
ساعت هوشمند اپل واچ سری 4 مدل Aluminum Case With Sport Band 40mm

 

اگر شما هم از طرفداران پروپا قرص شرکت «اپل» (Apple) و محصولاتش به‌ویژه آیفون هستید که بسیاری از کاربران تعصب قابل‌توجهی نسبت به آن دارند، حتما تابه‌حال لذت استفاده از ساعت هوشمند این شرکت را تجربه کرده‌اید. اپل به تازگی از سری چهارم ساعت هوشمند «Apple Watch» رونمایی کرد که در کنار قابلیت‌ها و جذابیت‌های ظاهری و فنی سری‌های پیشین، ویژگی‌های بارزی را برای جلب‌توجه مخاطبان این گجت دوست‌داشتنی به همراه دارد. اپل‌واچ سری 4، مدل «Space Gray Aluminum Case With Black Sport Band»  از ساعت‌های ورزشی و روزمره این برند است که ترکیب رنگی همه‌پسند و مردانه‌زنانه دارد. این مدل از قابی آلومینیومی به رنگ خاکستری(Space Gray)  با شیشه‌ی مقاومی با فناوری Ion-X و بندی اسپرت یا سیلیکونی با رنگ مشکی برخوردار است. این اپل‌واچ 40 میلی‌متری نسبت به سری قبل، پیشرفت‌های چشمگیری داشته که مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از: برخورداری از پردازنده‌ی قدرتمندتر (S4 Dual Core)، مقاومت در برابر آب (تا عمق 50 متر)،GPS   داخلی و باتری قدرتمندتر. مقاومت در برابر آب این مدل موجب می‌شود، کاربر هنگام بارش باران یا شست‌وشوی دست، بدون نگرانی از این گجت استفاده ‌کند، همچنین قادر به استفاده از آن برای برخی ورزش‌های آبی (نظیر شنا در آب‌های کم‌عمق و کوتاه‌مدت) باشد. شرکت اپل برای اینکه این قابلیت به بهترین شکل کارایی‌اش را حفظ کند، فناوری جالبی را برای قبل و بعد از تماس ساعت با آب در نظر گرفته است. شیشه‌ی ION-X که مقاومت بالایی نسبت به شیشه‌های معمول معدنی دارد، سنسورهای متنوعی که برای پایش فعالیت‌های فیزیکی در نظر گرفته شده است (سنجش ضربان قلب و گام‌شمار)، سیستم مسیریابی گلوناس (GLONASS) جی‌پی‌اس داخلی که حتی در هنگام دوربودن از گوشی آیفون هم امکان ثبت مسیر و مسیریابی را میسر می‌سازد، از قابلیت‌های جذاب این مدل از سری جدید اپل‌واچ هستند. درمجموع سرعت عملکرد پردازشی و گرافیکی قدرتمندتر، مقاومت قابل‌توجه و کارآمد در برابر آب، سنسورهایی که با وجود GPS مجزا تکمیل‌تر شده‌اند و همچنین صفحه‌ای با روشنایی بیشتر که لذت چک‌کردن اعلان‌ها را دوچندان می‌کند، دیگر بهانه‌ای برای صاحبان آیفون و ارادتمندان این شرکت خلاق و خوش‌ذوق باقی نمی‌گذارد که از این گجت حرفه‌ای و کارآمد با طعم خوش فناوری بی‌نصیب بمانند.

اپل طی مراسمی در آمفی‌تئاتر استیو جابز از چهارمین نسل از ساعت هوشمند خود رونمایی کرد. اپل واچ جدید در مقایسه با نسل پیشین بهبود هایی را به‌خود دیده است. در ساعت جدید شاهد بزرگتر شدن نمایشگر Apple Watch هستیم.

اپل همواره به دنبال این است که اپل واچ را علاوه بر ویژگیهای منحصر به فردش به یک ساعت سلامتی حرفه ای و بی نقص تبدیل کند که در Apple Watch Series 4 تا حد زیادی این خواسته را جامه عمل پوشانده است! همانطور که به شما گفتیم طراحی و مهندسی این نسل از ساعت هوشمند اپل دوباره انجام شده تا ویژگیهای جدیدی در آن جای داده شود.

 

صفحه نمایش بزرگتر 

صفحه نمایش Apple Watch Series 4 با افزایش اندازه 30 درصدی نسبت به نسل پیشین خود تجربه تازه ای را برای کاربران رقم خواهد زد. البته باید به این نکات اشاره کنیم که سایز صفحه نمایش افزایش یافته اما اندازه قاب بزرگتر نشده بلکه حاشیه های اطراف صفحه نمایش کاهش یافته و همچنین در گوشه ها به خمیدگی میل یافته است. استفاده از تکنولوژی LTPO نیز باعث بهینه شدن مصرف انرژی یا همان باتری شده است که در نتیجه کاربران در صورت شارژ ساعت می توانند یک روز کامل از آن بهره مند شوند که در صورت استفاده مداوم و انجام فعالیت های سلامتی و ورزشی، به 6 ساعت کاهش می یابد.

برای استفاده بهینه تر و کامل تر از صفحه نمایش، رابط کاربری دوباره طراحی شده تا شما اطلاعات بیشتری را در آن مشاهده نمایید. این بار می توان تا 8 میانبر ابزارهای مهم را در صفحه نمایش جای داد که در نوع خود بی نظیر است.

 
 

Digital Crown

در Apple Watch Series 4 ، دکمه Crown یا همان تاج کنار ساعت دوباره طراحی شده و این بار ما شاهد Digital Crown هستیم که به دلیل دیجیتال بودن آن، استفاده های بیشتر و بهینه تری می توان از آن داشت! مکانیزم مهندسی شده دیجیتال Crown امکان انجام دستورات حتی به کمک لمس دکمه را به شما می دهد. همچنین روی تاج دیجیتال اپل واچ سری 4 از الکترود تیتانیوم استفاده شده تا بتوان جهت اندازه گیری ECG (الکتروکاردیوگرام یا همان نوار قلب) تنها با لمس و نگه داشتن انگشت روی آن، اندازه گیری را انجام داد. البته امکان ECG در سال جدید به Apple Watch Series 4 اضافه خواهد شد!

یکی از پیچیده ترین قطعات طراحی و تولید شده در اپل، Digital Crown ساعت هوشمند سری 4 اپل است که نسبت به نسل پیشین 30 درصد کاهش اندازه داشته است اما شاهد 21 درصد افزایش تعداد قطعات در ساخت آن هستیم!

 

سنسور Optical

یکی از قطعات همیشه همراه ساعت های هوشمند اپل که برای اندازه گیری ضربان قلب از آن بهره برده می شد، سنسور Optical پشت اپل واچ بوده و هست که این بار به کمک وجود الکترود کریستال که با دیجیتال Crown هماهنگ شده اند، امکان ECG یا همان ثبت نوار قلب را برای کاربر فراهم کرده است تا در هر زمان و مکان بتواند اطلاعات مربوط به نوار قلب را در صورت نیاز با پزشکش در میان بگذارد!

علاوه بر ECG به واسطه حضور نسل جدید شتاب سنج و ژیروسکوپ در Apple Watch Series 4 در صورتی که دارنده اپل واچ زمین بخورد یا از ارتفاعی به پایین سقوط کند، اپل واچ سری 4 این موارد را درک و دریافت می کند و 60 ثانیه به کاربر مهلت می دهد تا ساعت را از سلامتی اش مطلع سازد در غیر این صورت، Apple Watch Series 4 به شکل خودکار با اورژانس و مخاطبین منتخب جهت کمک رسانی تماس برقرار می کند! جالب اینجاست در مدلهای Cellular حتی در زمانی که آیفون نزدیک ساعت نباشد، باز هم ساعت هوشمند اپل توانایی برقراری تماس با اورژانس را دارد تا کاربر را از خطرات احتمالی نجات دهد!

از دیگر ویژگیهای بخش سلامتی Apple Watch Series 4 می توان به امکان اندازه گیری قند خون، تنظیم برنامه غذایی و برنامه کاهش استرس با تنفس منظم اشاره کرد. در آخر هم بد نیست به این نکته اشاره کنیم که تمام اطلاعات ثبت و نمایش داده شده در اپل واچ سری 4 به صورت خودکار با اپلیکیشن Health آیفون همسان سازی می شوند و همیشه و همواره در دسترس هستند!

 
 

باریکتر شدن Apple Watch Series 4 علاوه بر خلاف تمام تصورات قدرت بیشتری یافته است و همچنین از نظر عمر باتری افزایش چشمگیری را در آن شاهد هستیم. پردازنده نسل جدید S4 به کمک تکنولوژی SiP سرعتی 2 برابر نسبت به نسل پیشین را برای کاربران به ارمغان آورده است که این اولین پردازنده در جهان است که به طور کاملSiP می باشد!

به لطف طراحی جدید، اسپیکرهای این نسل از اپل واچ 50 درصد افزایش کیفیت و بلندی صدا را داراست که برای کاربران بسیار دلچسب خواهد بود. جایگاه میکروفون هم برای بالا بردن کیفیت و کاهش صداهای مزاحم به زیر Digital Crown نقل مکان داده شده که این هم یکی دیگر از ویژگیهای اپل واچ سری 4 است!

از Apple Watch Series 4 می توان هنگام ورزش، سفر، هنگام کار و هر فعالیتی به راحتی استفاده نمود زیرا دارای تمام موارد مورد نیاز شما جهت انجام هر کاری می باشد! شناگران فراموش نکنند که به راحتی می توانند از اپل واچ سری 4 هنگام شنا استفاده کنند و رکوردهای خود را با جزئیات ثبت نمایند. Apple Watch Series 4 از تاریخ21 سپتامبر در دسترس کاربران جهت خرید خواهد بود.

ساعت هوشمند اپل واچ سری 4 مدل  Aluminum Case With Sport Band 40mm
ساعت هوشمند اپل واچ سری 4 مدل Aluminum Case With Sport Band 40mm
نقره ای
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;