0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
مقایسه
برند:
دسته بندی: iPhone SE

گوشی موبایل اپل مدل iPhone SE 2020 small box LLA ظرفیت 128 گیگابایت Not Active

star filled rate 1
شناسه کالا: 100401
شناسه کالا: 100401
مشخصات برجسته بیشتر
  • رزولوشن عکس : 12.0 مگاپیکسل
  • سیستم عامل : iOS
  • product vendor icon image فروشنده:
    نزدیکه
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
امتیاز کاربران به: گوشی موبایل اپل مدل iPhone SE 2020 small box LLA ظرفیت 128 گیگابایت Not Active
3.3
از 5
عالی
0 (100%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی
گوشی موبایل اپل مدل iPhone SE 2020 small box LLA ظرفیت 128 گیگابایت Not Active
شرکت اپل نسل دوم گوشی SEخود را در 15 آوریل 2020 معرفی کرد. این گوشی با بهره‌گیری از سخت‌افزار آیفون 11 و ابعاد جمع‌وجور به‌عنوان گوشی میان رده شرکت اپل روانه بازار شده است. قاب پشتی و جلویی آیفون SE از شیشه و فریم آن از آلومینیوم ساخته شده است. آیفون SE از یک صفحه‌نمایش 4.7 اینچی با فناوری Retina IPS بهره می‌برد. صفحه‌نمایش این گوشی دارای نسبت 16:9 است که رزولوشن آن برابر با 1334 در 750 پیکسل است. آیفون SE این‌بار در ظرفیت 256 گیگابایتی عرضه شده و طبق معمول خبری از امکان استفاده از کارت حافظه‌ی جانبی برای افزایش این مقدار نیست. شرکت اپل در ساخت گوشی SE 2020 از جدیدترین چیپست خود یعنی A13 Bionic با معماری 7nm+ استفاده کرده است. به لطف پردازنده‌ی جدید، آیفون SE می‌تواند به باند‌های LTE بیشتری متصل شود، همچنین از بلوتوث و Wi-Fi با نسخه‌های بالاتر با سرعت‌ بیشتر هم سود می‌برد. با این سنسور علاوه بر این‌که می‌توانید تصاویر با کیفیت‌تری ثبت کنید، می‌توانید تصاویر زنده ثبت کنید، ویدیو‌هایی با رزولوشن 4K ضبط کنید و یا از ضبط ویدیو‌هایی با سرعت 240 فریم بر ثانیه لذت ببرید. باتری آیفون SE خرید این گوشی به کسانی که هنوز از گوشی‌های کوچک استفاده می‌کنند و از نمایشگر‌های 4.7 اینچی رضایت دارند، توصیه می‌شود.

 

 

گوشی آیفون se 2020 که پیش از این با نام آیفون 9 نیز شناخته می‌شد، نسل بعدی آیفون‌های ارزان قیمت اپل خواهد بود که با ظاهری مشابه آیفون ۸ و سخت افزار آیفون ۱۱ تولید می شود.

طراحی آیفون SE 2020

زبان طراحی این گوشی اپل بیشتر مشابه به گوشی آیفون ۸ است؛ اما اگر پنل جلو این گوشی را ببینید، متوجه خواهید شد که طراحی مدرنی ندارد و در واقع حاشیه‌های این نمایشگر کاملاً مشهود و قابل‌توجه است؛ اما نمی‌توان از شرکت اپل انتقاد کرد به این دلیل که این شرکت مجبور بوده از این فضا برای جای دادن سنسور Touch ID استفاده کند. از طرفی این گوشی را به صورتی طراحی کرده که بین حاشیه بالا و پایین تعادل هم وجود داشته باشد.


جنس مواد سازنده این گوشی ارزان قیمت اپل از آلومینیوم و شیشه ساخته شده در حالی که سطح سنسور Touch ID با لایه‌ای از شیشه نشکن پوشیده شده است. نکته جالب دیگری که در رابطه با این گوشی وجود دارد و قطعاً نظر بسیاری از طرفداران برند اپل را جلب خواهد کرد پشتیبانی از گواهینامه IP67 است. از‌این‌ رو، می‌تواند به مدت 30 دقیقه تا عمق 1 متر دوام داشته باشد؛ اما خب خبری از جک 3.5 میلی متری هدفون در آیفون اس ای نیست. از نظر آپشن‌های رنگی نیز این گوشی در چند رنگ ارائه شده که با ترکیب مواد سازنده با کیفیت به جذابیت این میان‌رده اپل افزوده است.

پشتیبانی از شارژ وایرلس

 

مهمترین ارتقاء انجام گرفته آیفون SE 2020 نسبت به آیفون اس ای پشتیبانی از شارژ بی‌سیم است. این گوشی از شارژ بی سیم Qi و شارژ سریع 18 وات پشتبانی می‌کند. با این نسخه از فست شارژ می‌توان تنها در 30 دقیقه به طور کامل گوشی را شارژ کرد.

 

صفحه نمایش آیفون SE 2020


میان رده اپل به صفحه نمایش 4.7 اینچی Retina HD با نسبت تصویر قدیمی 16:9 و رزولوشن 750 در 1334 پیکسل مجهز شده است. درست است که رزولوشن آیفون SE 2020 نسبت به نسخه 2016 آن کمی بیشتر شده است اما در واقع هر دو گوشی دارای تراکم پیکسلی در حدود 326 پیکسل بر هر اینچ هستند که این بدان معنی است که کیفیت صفحه نمایش نسخه 2020 با 2016 یکی می‌باشد اما اندازه صفحه نمایش بزرگتر شده و به 4.7 اینچ تغییر یافته است.

نمایشگر آن از نوع LCD است که 16 میلیون رنگ را پوشش می‌دهد و از ویژگی True Tone نیز استفاده می‌کند. قاب پشتی و جلویی دارای محافظ شیشه ای هستند و فریم دور گوشی نیز از جنس آلومینیوم می‌باشد. از آنجایی که 2020 iPhone SE یک گوشی با صرفه اقتصادی است نباید انتظار یک صفحه نمایش با کیفیت بالا و با اندازه بزرگ را داشته باشیم.

دوربین آیفون SE 2020

در پنل پشتی آیفون 2020 SE تنها یک دوربین 12 مگاپیکسلی Wide قرار دارد که دیافراگم آن با ضریب f/1.8 باز شده است. این لنز توان ضبط ویدئو های 2160 پیکسلی با سرعت 60 فریم بر ثانیه را دارد. اما اپل برای ثبت تصاویر پرتره به جای استفاده از دوربین ثانویه از یک حسگر جدید به نام”Monocular Depth Sensing” استفاده کرده است. علاوه بر آن می‌تواند ویدئو های 720 پیکسلی را با سرعت 240 فریم بر ثانیه ضبط کند. در جلوی گوشی نیز شاهد حضور یک دوربین 7 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگرم f/2.2 هستیم که قابلیت تشخیص چهره را دارد. دو دوربین ذکر شده توانایی ثبت تصاویر با کیفیتی را دارند، اما در مقایسه با پرچمداران جدید و حتی میان رده های اندرویدی کیفیت پایین تری خواهد داشت.


با استفاده از توان پردازشی بالای تراشه A13 Bionic، می‌توانید با استفاده از دوربین سلفی دستگاه عکس های پرتره بگیرید. همچنین لازم است بگوییم که این بار حالت پرتره به همراه افکت های بلوری زیبا تری عرضه می‌شود که عکاسی هنرمندانه از سوژه ها را بهتر از پیش می‌کند. همچنین این ویژگی حتی در دوربین سلفی آیفون اس ای نیز تعبیه شده است. علاوه بر این، با استفاده از اسلایدر بسیار ساده ای که قرار داده شده است، می‌توانید میزان عمق بلوری شدن عکس های خود را به طور کامل به دست بگیرید. این امکان هم قبل و هم بعد از گرفتن عکس برای شما فعال می‌باشد.

مشخصات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری

تراشه استفاده شده در این دستگاه A13 Bionic است که در واقع در گوشی‌های گران قیمت این برند یا سری iPhone 11 نیز مورد استفاده قرار گرفته است. وجود پردازنده گران ‌قیمت در یک گوشی با این برچسب قیمت می‌تواند یکی دیگر از امتیازات IPHONE SE 2020 باشد. علاوه بر این در سه نسخه 64/128 و 256 گیگابایت نیز در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.


در رابطه با قابلیت‌های نرم افزاری هم خاطر نشان می‌شود که با iOS 13 اجرا شده و همچنین برای برای دسترسی به منوهای متنی و اقدامات سریع مانند متحرک کردن عکس‌های زنده از Haptic Touch نیز پشتیبانی می‌کند. آیفون SE یک دستگاه دو سیم کارته است که از یک Nano-SIM فیزیکی و یک eSIM استفاده می‌کند.

در مورد باتری آیفون SE 2020 هم می‌بایست گفت که اپل هنوز ظرفیت این باتری را اعلام نکرد؛ اما به این موضوع اشاره کرده که با استفاده از آن می‌توانید به مدت 13 ساعت به تماشای ویدئو بپردازید.

 

امنیت آیفون SE 2020

ویژگی Touch ID یکی از قابلیت های امنیتی که مورد توجه اکثریت کاربران آیفون است می‌باشد که در تلفن های اخیر اپل شاهد حضور آن نبودیم. اکنون اپل به نظر کاربران خود اهمیت داده و ویژگی امنیتی Touch ID را به گوشی میان رده iPhone SE بازگردانده است. حسگر تشخیص اثر انگشت درون دکمه Home قرار گرفته است و با استفاده از آن میتوانید قفل برنامه های خود را باز کنید یا از آن به عنوان رمز عبور پرداخت اپل (Apple Pay) استفاده کنید.


بر اساس گفته های این شرکت، از این پس برنامه های ساخت اپل، کنترل کاملی بر اطلاعات دستگاه را به کاربر ارائه می‌دهند. اکنون اپل تمام اطلاعات شما از جمله پیام های ارسال شده در iMessage را با استفاده از شیوه رمز نگاری End To End رمز گذاری می‌کند تا از اسناد و اطلاعات شما محفاظت بیشتری شود. همچنین اطلاعات اثر انگشت دیگر روی سرور ها یا حتی iCloud ذخیره نمی‌شوند بلکه از این پس تمامی این اطلاعات روی دستگاه شما ذخیره خواهند شد. البته لیست امنیتی اپل موارد بیشتری دارد که در اینجا از ذکر آنها پرهیز می‌کنیم.


مقاومت IPHONE SE 2020

مورد دیگری که در این بخش وجود دارد، مقاومت دستگاه می‌باشد. آیفون SE دارای گواهینامه IP67 تحت استاندارد IEC 60529 است و این به معنی مقاومت در برابر آب و گردغبار می‌باشد. در واقع این گوشی در عمق یک متری می‌تواند به مدت 30 دقیقه جان خود را حفظ کند. همچنین در برابر پاشش آب و نفوذ گرد و غبار نیز عایق می‌باشد. البته در این مورد شرکت اپل هشدار داده است که شارژ کردن دستگاه در هنگام مرطوب بودن آن جداً خودداری کنید. و همچنین ذکر کرده است که درصورتی که آیفون اس ای خش خوردگی داشته باشد یا به آن آسیبی وارد شود، مصونیت خود در برابر آب و گرد و غبار را از دست خواهد داد.

 

گوشی موبایل اپل مدل iPhone SE 2020 small box LLA  ظرفیت 128 گیگابایت Not Active
گوشی موبایل اپل مدل iPhone SE 2020 small box LLA ظرفیت 128 گیگابایت Not Active
قرمز
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
نظرات کاربران ( 6 )
3.3
از 5
عالی
(100%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;