0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه
برند:
دسته بندی: iPad Pro

تبلت اپل مدل iPad Pro 2018 12.9 inch WiFi ظرفیت 256 گیگابایت

شناسه کالا: 400119
شناسه کالا: 400119
مشخصات برجسته بیشتر
  • رزولوشن عکس : 12 مگاپیکسل
  • product vendor icon image فروشنده:
    نزدیکه
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: تبلت اپل مدل iPad Pro 2018 12.9 inch WiFi ظرفیت 256 گیگابایت
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی
تبلت اپل مدل iPad Pro 2018 12.9 inch WiFi ظرفیت 256 گیگابایت

 

رویداد ویژه‌ی آبان‌ ماه 1397 اپل سرانجام برگزار شد و این شرکت در کنار رونمایی از مک‌بوک ایر جدید و چند محصول دیگر، از جدیدترین نسل تبلت‌های خود یعنی آیپد پرو ۲۰۱۸ در دو مدل ۱۱ و ۱۲.۹ اینچی، رونمایی کرد. Apple iPad Pro 2018 طراحی تخت‌تری نسبت به قبل دارد و هر دو نسخه‌ی آیپد پرو ۱۱ ۲۰۱۸ و آیپد پرو ۱۲.۹ ۲۰۱۸ همانند آیفون XR از نمایشگرهای Liquid Retina استفاده می‌کنند و از فناوری‌هایی همچون True Tone بهره می‌برند. آیپد پروهای جدید نسبت به نسل قبل، ۱۵ درصد باریک‌تر شده‌اند و از فناوری فیس آی‌دی بهره‌مند هستند. آیپد پرو ۲۰۱۸ به‌لطف داشتن فیس آ‌ی‌دی، از قابلیت‌های جالب انیموجی و میموجی بهره‌مند است و برخلاف پیش‌بینی برخی از افراد، در قسمت بالایی نمایشگر آن، بریدگی دیده نمی‌شود. پردازنده‌ی A12X به‌کار گرفته شده در آیپد پرو ۱۱ و آیپد پرو ۱۲.۹ امسال، ضمن بهره‌گیری از ۱۰ میلیارد ترانزیستور، از حیث عملکرد چند هسته‌ای، به‌میزان ۹۰ درصد بهتر از نسل قبل خود شده است. از طرفی، آیپد پرو ۲۰۱۸ اپل دارای نمایشگر IPS LCD با وضوح 2048 در 2732 پیکسل است و از تراشه‌ی A10X Fusion بهره می‌گیرد. این تبلت همچنین دارای ۴ گیگابایت رم در کنار دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی است و برای احراز هویت کاربر، از تاچ آی‌دی بهره می‌گیرد. از میان دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به باتری ۸۱۳۴ میلی‌آمپرساعتی و رنگ‌های خاکستری فضایی و نقره‌ای اشاره کرد. اپل به‌همراه iPad Pro جدید، نسل دوم اپل پنسل را نیز معرفی کرد که به‌صورت خودکار با تبلت Pair می‌شود و برای شارژ نیز برخلاف گذشته به متصل‌شدن به آیپد نیازی ندارد، در حقیقت قلم استایلوس جدید به‌‌لطف ۱۰۲ قطعه‌ی مغناطیسی قدرتمند موجود در سرتاسر داخل آیپد پرو جدید به بدنه‌ی آیپد می‌چسبد و به‌صورت بی‌سیم شارژ می‌شود. دو بار ضربه‌زدن به نمایشگر آیپد پرو با اپل پنسل، صفحه روشن می‌شود. با ضربه‌زدن روی بدنه‌ی قلم می‌توان بین حالت‌های مختلف استفاده از آن، مانند نگارش یا پاک‌کردن حین یادداشت‌برداری جابه‌جا شد. همچمین برای تبلت‌های جدید، کیبورد فیزیکی جدیدی را نیز با نام Smart Keyboard Foli‌o معرفی کرد که به‌صورت مغناطیسی به دستگاه متصل می‌شود و هنگام استفاده از آن می‌توان زاویه‌ی قرارگیری آیپد را نیز تغییر داد.

آیپد پرو ۱۲٫۹ مدل ۲۰۱۸

 

شاید اپل کمی از بازار موبایل خود را از دست داده باشد، اما همچنان در حوزه ساخت تبلت حرف اول را می‌زند. آیپد پرو 12.9 سال ۲۰۱۸ جواهری در تخت پادشاهی اپل به حساب می‌آید. تبلتی با صفحه نمایش بزرگ و طراحی بسیار زیبا و باریک. محصولی که سخت افزار و نرم افزار بسیار خوبی هم روی آن قرار گرفته است. آیپد پرو شاید برای حرفه‌ای‌ها ساخته شده باشد، اما آن‌قدر ویژگی جذاب دارد که قطعا برای تمام کاربران جالب توجه خواهد و همه دوست دارند که با این محصول کار کنند. آیپد پرو 12.9 سال ۲۰۱۸ برای تماشای ویدیو، بازی کردن و حتی طراحی کردن گزینه مناسبی است. این تبلت برای انجام دادن کارهای مختلف ساخته شده است. البته تمام این ویژگی‌های جالب و هیجان‌انگیز باعث شده‌اند که آیپد پرو 12.9 سال ۲۰۱۸ قیمت بالایی داشته باشد. آیپد پرو 12.9 سال ۲۰۱۸ سیستم عامل iPad OS را هم دریافت کرده است. سیستم عاملی مخصوص آیپد که تجربه کار با این محصول را بسیار بهتر کرده است. سیستم عامل جدید آیپد را به چیزی شبیه به دستگاه‌های مک تبدیل کرده است.

 

طراحی؛ بزرگ، زیبا و سنگین

 

شاید فکر کنید که آیپد پرو 12.9 اینچی سال ۲۰۱۸ بزرگ‌ترین تبلت موجود باشد. اشتباه فکر کردید. سامسونگ با عرضه «گلکسی ویو» بزرگ‌ترین تبلت دنیا را راهی بازار کرده است. با این حال آیپد پرو 12.9 اینچی همچنان محصول بزرگی به حساب می‌آید. این تبلت در ابعاد ۲۸۰٫۶ در ۲۱۴٫۹ در ۵٫۹ میلی‌متر ساخته شده است. محصولی بزرگ که بسیار نازک ساخته شده است. حتی این تبلت از بسیاری از گوشی‌های هوشمند موجود در بازار هم باریک‌تر ساخته شده است. در واقع آیپد پرو 12.9 بیشتر شبیه به یک مستطیل فلزی بسیار نازک است. یک تبلت براق که لبه‌های گردی برای آن در نظر گرفته شده و از طراحی بسیار مینیمالی برخوردار است که حس حرفه‌ای بودن را به کاربران منتقل می‌کند.

تبلت آیپد پرو 12.9 اینچی کمی سنگین به نظر می‌رسد. این محصول ۶۳۳ گرم وزن دارد؛ اما از آنجایی که با محصول بزرگی روبه‌رو هستید، اصلا متوجه وزن زیاد آن نخواهید شد. ظاهر زیبا و باریک آن باعث شده که کسی زیاد به وزن آن توجهی نداشته باشد. اگر تبلت را در حالت پرتره در دست بگیرید، بلندگوی بزرگ و دکمه پاور را در بالا مشاهده می‌کنید. در لبه پایین تبلت هم یک بلندگوی دیگر و پورت USB-C را مشاهده خواهید کرد. در لبه سمت راست هم دکمه‌ها تنظیم صدا و مکان قرار گرفتن سیم کارت را مشاهده خواهید کرد. همچنین مکان قرار گرفتن قلم اپل هم در همین قسمت است. در لبه سمت چپ هم میکروفن دیده می‌شود. از آنجایی که سعی شده آیپد پرو 12.9 سال ۲۰۱۸ بسیار صاف ساخته شود، دکمه‌های تنظیم صدا و خاموش و روشن کردن خیلی از دستگاه بیرون نیامده‌اند. تمام فضای پشت این تبلت کاملا صاف طراحی شده و تنها چیزی که کمی مشکل ایجاد کرده دوربین پشت است. این طراحی صاف و ساده یکی از ویژگی‌های جذاب آیپد پرو 12.9 خواهد بود.

 

صفحه نمایش؛ بزرگ‌ترین آیپد حال حاضر

 

آیپد پرو 12.9 صفحه نمایش بسیار بزرگی دارد. بزرگ‌ترین صفحه نمایش در بین تبلت‌های اپل برای همین محصول است. صفحه نمایش بزرگ باعث شده که بتوانید کارهای مختلفی با این محصول انجام دهید. این تبلت هم برای کار کردن مناسب است و هم برای بازی کردن گزینه فوق‌العاده‌ای به حساب می‌آید. اپل از صفحه نمایش Liquid Retina برای این محصول استفاده کرده است. همین مدل صفحه نمایش در گوشی آیفون XR هم قرار گرفته بود. این صفحه نمایش یک مدل LCD است که میزان درخشانی و طیف نمایش رنگ‌های آن به صفحه‌های نمایش OLED نزدیک است. این صفحه نمایش رنگ‌ها را بسیار خوب نشان می‌دهد و روشنایی بالایی هم دارد؛ اما صفحه نمایش آیپد پرو 12.9 همان مشکلی را دارد که صفحه نمایش آیفون XR هم داشت. نمایش رنگ سیاه در این صفحه نمایش همانند صفحه‌های نمایش OLED خوب نیست. باید به این موضوع اشاره کنیم که تراکم پیکسلی صفحه نمایش آیپد پرو 12.9 کمتر از آیفون است.  صفحه نمایش این محصول از دقت تصویر ۲۷۳۲ در ۲۰۴۸ پیکسل برخوردار است که تراکم پیکسلی ۲۶۴ پیکسل بر هر اینچ را پیش روی کاربران می‌گذارد. تراکم پیکسلی آیفون XR به ۳۲۶ و تراکم پیکسلی آیفون XS هم به ۴۵۸ پیکسل بر هر اینچ می‌رسد. البته شما تبلت را هیچ وقت به اندازه گوشی به چشمانتان نزدیک نخواهید کرد. پس تراکم پیکسلی کم مشکل زیادی برای شما به وجود نخواهد آورد.

یکی از نقاط قوت صفحه نمایش آیپد 12.9 ویژگی True Tone است. این امکان باعث می‌شود که صفحه نمایش همیشه رنگ‌ها و روشنایی مناسبی در محیط‌های مختلف داشته باشد. مهم نیست در کافی‌شاپ با این تبلت کار می‌کنید یا در یک اتاق تاریک یا حتی در فضای کاملا باز. صفحه نمایش همیشه روشنایی مناسبی خواهد داشت و رنگ‌ها را عالی نشان می‌دهد.

 

اپل از صفحه نمایش Liquid Retina برای این محصول استفاده کرده است. همین مدل صفحه نمایش در گوشی آیفون XR هم قرار گرفته بود. این صفحه نمایش یک مدل LCD است که میزان درخشانی و طیف نمایش رنگ‌های آن به صفحه‌های نمایش OLED نزدیک است.

باتری؛ شارژر را به همراه داشته باشید

 

شاید یکی از بزرگ‌ترین مشکلات و نقطه ضعف‌های آیپد پرو 12.9 اینچی باتری آن باشد. البته موضوع باتری همیشه برای طرفداران اپل طبیعی بوده است؛ چرا که باتری در گوشی‌های آیفون هم برای خیلی‌ها دردسر درست کرده است. موضوع باتری روی آیپد جلوه دیگری دارد. آیپد پرو برای این ساخته شده که کاربران بتوانند با آن به تولید محتوا بپردازند. در واقع ابزاری است که برای کار کردن مورد استفاده قرار می‌گیرد. پس نباید باتری آن زود تمام شود. باتری ۹۷۲۰ میلی‌آمپر ساعتی آیپد پرو 12.9 اینچی در حالی که ظرفیت زیادی دارد، اما باز هم کم است. اگر چند ساعت با این تبلت مشغول طراحی شوید، درصد زیادی از باتری مصرف می‌شود. اینجاست که متوجه خواهید شد که باتری نمی‌تواند در طول روز دوام بیاورد. مثلا اگر طراحی شما به زمان زیادی داشته باشد یا در حال ویرایش عکس و فیلمی هستید که باید زمان زیادی برای آن صرف کنید، آیپد پرو شما را اذیت خواهد کرد.

باتری آیپد پرو 12.9 اینچی برای کارهای معمولی مانند مطالعه، گشت و گذار در اینترنت و چک کردن ایمیل‌ها مناسب است؛ اما همه این کارها را هم می‌شود با یک محصول ارزان‌تر و معمولی‌تر هم انجام داد. آیپد پرو برای افرادی است که نمی‌خواهند به کار معمولی مشغول شوند.

اگر میزان روشنایی صفحه نمایش را روی ۷۸ درصد قرار دهید و ۹۰ دقیقه به تماشای ویدیو مشغول شوید، ظرفیت باتری به ۷۸ درصد می‌رسد. برای مقایسه بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که   همین آزمایش را روی آیپد ایر 2 اجرا کردیم و باتری به ۲۱ درصد رسید. همین کار را با گلکسی تب پرو ۸٫۴ هم انجام دادیم و ظرفیت باتری به ۲۲ درصد رسید.

آیپد پرو 12.9 اینچی سال ۲۰۱۸ خیلی سریع هم شارژ نمی‌شود. دو ساعت و نیم طول می‌کشد که بتوانید باتری خالی آن را ۱۰۰ درصد شارژ کنید. اگر فکر می‌کنید که قرار است مدت زمان زیادی با این تبلت کار کنید، بهتر است شارژر آن را به همراه داشته باشید.

 

دوربین؛ برای عکاسی مناسب نیست

 

دوربین قرار گرفته روی آیپد پرو 12.9 اینچی ویژگی اصلی آن به حساب نمی‌آید؛ اما اگر بخواهید بعضی وقت‌ها با آن عکس بگیرید، نتیجه خوبی را پیش رویتان قرار می‌دهد. دوربین پشت این تبلت از سنسور ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم F/1.8 بهره می‌برد. این دوربین تا ۵ برابر زوم دیجیتال هم دارد. امکان عکاسی پاناروما هم روی این دوربین دیده می‌شود. عکس‌هایی که با این تبلت ثبت می‌کنید، کیفیت چندان شگفت‌انگیزی ندارد؛ اما برای کارهای معمولی و برای استفاده در شبکه‌های اجتماعی مناسب خواهند بود. اگر عکس‌هایی که با این دوربین گرفته‌اید را بزرگ کنید متوجه می‌شوید که تصاویر کمی تار هستند و حتی در آن‌ها نویز دیده می‌شود. با این حال دوربین از پس وظایف اولیه خود برمی‌آید و می‌تواند عکس تقریبا خوبی را پیش روی شما قرار دهد. قرار نیست از دوربین آیپد پرو 12.9 به عنوان دوربین عکاسی استفاده شود. پس نباید توقع زیادی از آن داشته باشید.

دوربین جلوی این تبلت هم سنسور ۷ مگاپیکسلی با دیافراگم F/2.2 دارد. سنسوری که از ویژگی TrueDepth هم بهره می‌برد تا کاربران بتوانند با استفاده از تشخیص چهره قفل دستگاه را باز کنند.  دوربین جلو کیفیت زیادی ندارد، اما برای تماس‌های تصویری مناسب خواهد بود. عکس‌های سلفی نسبتا خوبی هم می‌توان با آن گرفت. البته اندازه آیپد پرو باعث شده که نتوان خیلی راحت با این محصول عکس سلفی گرفت. چرا که سخت می‌شود دکمه عکاسی را فشار داد. حتی برقرار تماس ویدیویی در حالت پرتره هم سخت است.

 

قلم اپل؛ جادوی آیپد پرو با قلم تکمیل می‌شود

 

اپل پنسل یا همان قلم اپل یکی از ویژگی‌های جذاب آیپد پرو خواهد بود که باید آن را جداگانه خریداری کنید. قلم نقش یک وسیله جانبی را دارد. قلمی که تجربه کار کردن با آیپد پرو را عوض می‌کند و باعث شده که بتوانید با این محصول کارهای بسیار جدیدی انجام دهید. با قلم اپل می‌توانید یادداشت برداری کنید یا حتی به طراحی مشغول شوید. بهترین کاری که با این قلم می‌توان انجام داد، طراحی و نقاشی کردن است. صفحه نمایش با سرعت زیادی متوجه حرکت قلم می‌شود و واقعا دقیق‌تر از انگشت دست عمل می‌کند. تاثیر تغییر قلم‌ها و تغییر اندازه‌ها را به سرعت متوجه خواهید شد.

در زمان استفاده از قلم می‌توانید دستتان را هم روی صفحه نمایش قرار دهید. در این حالت صفحه نمایش تنها حرکت قلم را احساس خواهد کرد و حرکت دست شما را نادیده می‌گیرد. این ویژگی باعث شده که خیلی راحت بتوانید با این محصول کار کنید. این ویژگی در حالت یادداشت برداری هم فعال می‌شود و به راحتی می‌توانید یادداشت کنید و نگران ایجاد خط‌های مزاحم نباشید.

اگر این تبلت را در حالت «لنداسکیپ» یا افقی جلوی خود قرار دهید، اپل پنسل در لبه بالا قرار می‌گیرد. یک مکان آهن‌ربایی برای آن در نظر گرفته شده که قلم را هم شارژ می‌کند.

 

عملکرد؛ آیپد پرو از پس هر کاری بر می‌آید

 

عملکرد:

آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی سال ۲۰۱۸ یکی از سریع‌ترین محصولات بازار است. عملکرد آن در اجرای اپلیکیشن‌ها و بازی‌های مختلف بسیار خوب است. اپل از تراشه A12X Bionic برای این محصول استفاده کرده ه و 4 گیگابایت رم هم روی آن قرار داده است و 256 گیگابایت حافظه داخلی هم دارد. بسته به نوع استفاده شما این تبلت می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. اگر از آن دسته افرادی هستید که علاقه زیادی به فیلم‌برداری و دیدن فیلم دارید باید هر چند وقت یکبار حافظه تبلت خود را خالی کنید.

 

آیپد پرو 12.9 ؛ بهترین تبلت بازار

 

آیپد پرو 12.9 تنها یک تبلت شگفت‌انگیز نیست، بلکه یکی از بهترین تبلت‌هایی است که می‌توانید با آن کار کنید. این محصول با صفحه نمایش بزرگی که دارد برای انجام دادن بسیاری کارها مناسب است. صفحه نمایشی که فضای زیادی برای طراحی، تماشای ویدیو و بازی کردن پیش روی کاربر قرار می‌دهد. با این صفحه نمایش بزرگ به راحتی می‌توانید دو اپلیکیشن را در کنار هم باز کنید و با آن‌ها کار کنید. کیفیت ساخت آن هم بی نظیر است و زیبایی خاصی هم دارد.  آیپد پرو 12.9 اینچی یک محصول گران، اما فوق‌العاده با کیفیت و همه فن حریف است.

تبلت اپل مدل iPad Pro 2018 12.9 inch WiFi ظرفیت 256 گیگابایت
تبلت اپل مدل iPad Pro 2018 12.9 inch WiFi ظرفیت 256 گیگابایت
نقره ای
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;