0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
مقایسه
برند:
دسته بندی: هندزفری شیائومی

هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Air 2

شناسه کالا: 120007
شناسه کالا: 120007
مشخصات برجسته بیشتر
  • نوع گوشی : دو گوشی
  • نوع اتصال : بی‌سیم
  • مناسب برای : مکالمه , گیمینگ , ورزش , کاربری عمومی
  • رابط : بلوتوث
  • product vendor icon image فروشنده:
    نزدیکه
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Air 2
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی
هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Air 2

هدفون بلوتوث Air2 شیائومی یکی از هدفون های پرطرفدار که از کیفیت ساخت بالایی برخوردار می باشد .وزن هدفون به همراه جعبه شارژ 50 گرم می باشد که حمل آن را آسان می کند.برای شارژ هدفون یک درگاهUSB Type-C تعبیه شده است که به گفته شیاومی می توانید در زمان یک ساعت هدفون را کاملا شارژ کنید. این هدفون برای ارتباط با سایر دستگاه ها از تکنولوژی بلوتوث ورژن 5 استفاده می کند.سنسورهای مادون قرمز داخلی در هنگام پوشیدن آنها ، به هدفون اطلاع می دهند.این سنسورها بسیار دقیق عمل کرده و بلافاصله بعد از برداشتن از گوش ، موسیقی قطع می شود ، بنابراین شما یک ثانیه از موسیقی را هم از دست نخواهید داد. شما صدای واقعی با کیفیت HD را با هدفون بلوتوث Air2  به دست می آورید. هدفون بلوتوث Air2دارای پشتیبانی از کدک AAC هستند ، این بدان معناست که صدای اصلی کاملاً صاف و واضح و تفکیک صدا عالی می باشد و آوازها با سازها ترکیب نمی شوند. با دوبار ضربه زدن به هدفون ، دستیار صوتی خود را فعال کنید. سیستم دستیار صوتی مختلف همانند سیری پشتیبانی می شوند. با تکنولوژی ENC (لغو نویز محیط) ،دستیار صوتی شما در شنیدن صدای شما در هر محیطی مشکلی نخواهد داشت.برای باز کردن یک تجربه کاملاً جدید ، لمس کنید ، یک لمس ساده انگشت تمام چیزی است که برای شروع موسیقی لازم است ،به یک تماس تلفنی پاسخ دهید یا دستیار صوتی خود را فعال کنید.هر دو هدفون به میکروفن هایی با حساسیت بالا مجهز شده اند که به طور موثری مانع از سر و صدای زمینه ها می شوند ، بنابراین تماس برای آنها به همان اندازه روشن است که برای شما مناسب است. هدفون بلوتوث Air2 می تواند به راحتی به دستگاه سیستم عامل IOS و یا اندروید یا لپ تاپ ها متصل شود. برای متصل شدن دستگاه باید هر دو هدفون را داخل باکس آن قرار بدهید و درب آن را حتما بسته و دکمه کنار باکس را چند ثانیه نگه داشته تا چراغ جلوی باکس چشمک زن شود و بعد به آن متصل شوید ، بعد از متصل شدن می توانید درب باکس را باز کرده و هدفون ها را از آن خارج کنید.

ایرفون بلوتوث شیائومی مدل Air2 TWS محصول جدید شیائومی بوده که با فناوری LHDC از فایل های Flac پشتیبانی کرده و کیفیت بالایی را ارائه می‌دهد. طراحی بدنه این ایرفون شیائومی علاوه بر افزایش زیبایی ظاهری به سادگی استفاده از آن کمک می‌کند و جنس ABS از تغییر رنگ در طول زمان جلوگیری می‌کند. وزن کم ایرفون نیز به کاهش خستگی استفاده از آن در طولانی مدت منجر شده و کنترل لمسی استفاده از ایرفون را ساده تر می‌کند. شیارهای مشکی رنگ در کنار و دو قسمت داخلی ایرفون جهت تفکیک فرکانس‌های مختلف طراحی شده و تجربه شنیداری بهتری را برای کاربر فراهم می‌کنند. 

خرید ایرفون شیائومی مدل Air2 TWS

 

سخت افزار و عملکرد

بلوتوث 5.0 با فناوری LHDC

ایرفون Air2 شیائومی از چیپ بلوتوث 5.0 استفاده می‌کند و این چیپست از سرعت انتقال بالا، کیفیت بالا، پایداری اتصال بی سیم، پشتیبانی از کیفیت صدا HD و میکروفون با کیفیت پشتیبانی می‌کند. همچنین قابلیت استفاده از هر ایرفون به صورت جدا کاربردهای مختلف همانند مکالمه را داشته که کاربر نیز می‌تواند از آن بهره ببرد. پشتیبانی از تکنولوژی LHDC در بلوتوث سبب دیکودینگ صدا با فناوری lossless شده و کیفیت بالای موسیقی را فراهم می‌کند. کیفیت صدا به فایل صوتی نیز بستگی دارد. (استفاده از Flac یا MP3) توصیه می‌شود برای استفاده از حداکثر کیفیت از فرمت‌های صوتی flac استفاده کنید.

ایرفون بلوتوث با کیفیت صدای HDC

حذف نویز

با استفاده از میکروفون دوگانه و استفاده از تکنولوژی حذف نویز، کیفیت صدا در هنگام مکالمه و تماس بسیار افزایش یافته و در مکان‌های شلوغ نیز می‌توان به راحتی برای مکالمه از آن استفاده کرد.

دستیار صوتی

پشتیبانی از دستیار صوتی به جهت پخش موزیک، جستجوی موسیقی، کنترل کامل مانند رد کردن آهنگ، بازگشت به قبلی، کاهش یا افزایش صدا و همچنین پشتیبانی از اتصال به دستیار صوتی دستگاه‌های مختلف کنترل کامل موزیک بدون نیاز به دست را فراهم می‌کند.

کنترل صوتی ایرفون شیائومی Air2 tws

استفاده از دیافراگم 14.2 میلی متری نیز کیفیت صداهای زیر و بم را افزایش داده و بیس مناسبی را دریافت خواهید کرد.

کیفیت صدای ایرفون شیائومی ایر2

کنترل لمسی:

استفاده از تاچ پد در قسمت پشتی محصول امکان کنترل موسیقی، صبحت کردن و استفاده از دستیار صوتی را فراهم کرده است.

کنترل لمسی ایرفون air2 شیائومی

هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Air 2
هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Air 2
سفید
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;