0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
مقایسه
برند:
دسته بندی: هندزفری شیائومی

هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Earphone 2 Basic

شناسه کالا: 120008
شناسه کالا: 120008
مشخصات برجسته بیشتر
  • نوع گوشی : دو گوشی
  • نوع اتصال : بی‌سیم
  • مناسب برای : مکالمه , گیمینگ , کاربری عمومی
  • رابط : بلوتوث
  • product vendor icon image فروشنده:
    نزدیکه
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Earphone 2 Basic
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی
هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Earphone 2 Basic

شیائومی یکی از پیشروان فناوری Tian-Giants و همچنین یکی از بهترین تولید کنندگان تلفن‌های هوشمند در جهان است. این شرکت نه تنها دستگاه‌های پرچمدار رده بالایی را تولید می‌کند بلکه دستگاه‌های میان رده و کم مصرفی نیز می‌سازد تا هرکسی بتواند از آن‌ها استفاده نماید. این شرکت ادعا می‌کند که آن‌ها محصولات باکیفیتی را با قیمت بسیار صادقانه تولید می‌کنند. شیائومی همچنین دستگاه‌های پوشیدنی بی سیم تولید می‌کند که بسیار مشهور، قابل اعتماد و مقرون به صرفه هستند. وقتی صحبت از بخش صوتی است‌، این شرکت هدفون‌های سیمی‌، هدفون‌های بی سیم واقعی، هدفون‌های بلوتوث و بلندگوهای بلوتوث را تولید می‌کند. یکی از محصولات این شرکت، هدفون Earphone 2 Basic است. هدفون Earphone 2 Basic ممکن است مقرون به صرفه ترین هدفون TWS است که تاکنون ساخته شده است. اما اگر بین هدفون Realme Buds Q و Mi TWS است، بهتر است Realme Buds را انتخاب کنید. این هدست، از دیافراگم‌های پویا 14.2 میلی‌متر برخوردار است. طراحی بسیار ساده‌ای دارد و نوک این هدفون به هدفون‌های اپل شباهت دارد. هدفون TWS از رمزگذار صوتی AAC پشتیبانی می‌کند که باعث بهبود بسیاری در وضوح صدا می‌شود. مطابق ادعای این شرکت‌، دستگاه از کاهش نویز با استفاده از میکروفون اضافی دستگاه پشتیبانی می‌کند. دستگاه دارای بلوتوث 5.0 است که به اتصال سریع‌تر کمک می‌کند. ایرفون‌ها دارای ویژگی‌های کنترل لمسی هستند که بسیار استاندارد است. تشخیص هوشمند مطمئناً یک ویژگی کاربردی است. در واقع این هدفون به طور خودکار هنگام پخش موسیقی با برداشتن از داخل گوش شما متوقف می‌شود و هنگام بازگرداندن آن دوباره موسیقی را از سر می‌گیرد. عمر باتری ایرفون‌ها 5 ساعت است، سپس می‌توانید آن‌ها را در کیس شارژ قرار داده تا دوباره شارژ شود. به صورت ترکیبی، طول عمر باتری حداکثر 20 ساعت است. کیس شارژ از طریق USB-C شارژ می‌شود، بنابراین می‌توانید از شارژر تلفن خود استفاده کنید.

ایرفون بی سیم شیائومی ورژن 2 نسخه Basic مجهز به درایور بزرگ 14.2 میلی متری می باشد که صدایی با وضوح کامل، غنی و با احساس طبیعی تر ارائه می دهد. در عین حال، این ایرفون از فناوری کد گذاری AAC برای بهبود کیفیت صدا نیز پشتیبانی می کند که در مجموع، صدای واضحی را در اختیار کاربران قرار می دهد. ایرفون بی سیم شیائومی طوری طراحی شده که کاملاً متناسب با مجرای گوش است و به راحتی و با ثبات بیشتر در داخل گوش قرار می گیرد. وزن هر یک از ایرفون ها، تنها 4.7 گرم است. بدنه جمع و جور و سبک وزن، پوشیدن آن را آسان تر کرده و کلافگی ناشی از احساس سنگینی آن بر روی گوش را نیز، از بین برده است.

 

کار هایی مانند پخش/ مکث موسیقی، پاسخ / پایان دادن به تماس و فعال کردن دستیار صوتی را می توان فقط با دو بار ضربه روی بدنه ایرفون انجام داد.

  • برای پاسخ به تماس ورودی / قطع تماس روی دو ایرفون دو بار ضربه بزنید.
  • برای فعال کردن دستیار صوتی، روی گوش چپ دو بار ضربه بزنید.
  • برای پخش موسیقی در هر دو ایرفون، روی گوشی راست دو بار ضربه بزنید.
  • برای مکث موسیقی کافی است که یک ایرفون را از گوش خارج کنید. هنگام خارج کردن یک ایرفون از گوش، سنسور های تعبیه شده فعال می شوند و بلافاصله موسیقی مکث می کند. با قرار دادن دوباره آن در گوش، موسیقی دوباره پخش می شود. (این امکان فقط برای موسیقی است و برای فیلم کاربردی ندارد) 

 

 

عملکرد

هر هدفون به دو میکروفون داخلی با حساسیت بالا مجهز شده است که برای از بین بردن نویز پس زمینه هنگام مکالمات کاربرد دارد و به کاربر این اطمینان را می دهد که هیچ اختلالی در حین مکالمه بوجود نمی آید. حتی در محیط های پر سر و صدا. Mi True Wireless Earphone 2 Basic از رابط کاربری MIUI Global برخوردار است. وقتی جعبه شارژ باز می شود، یک رابط برای اتصال ایرفون ها به شارژر ظاهر می شود. پس از اتصال، می توانید میزان شارژ باتری ایرفون و میزان شارژ جعبه را مشاهده کنید.

اولین اتصال به گوشی، باید به صورت دستی در تنظیمات بلوتوث تلفن هوشمند شما انجام شود. بعد از آن، برای برقراری اتصال خودکار باید بلوتوث دستگاه به صورت عادی روشن شود و اتصال انجام می شود. ایرفون بی سیم شیائومی ورژن 2 نسخه Basic را می توان به صورت تکی یا دوتایی در گوش قرار داد. حالت ایرفون دوتایی، صدای سه بعدی بی سیم را ایجاد می کند در حالی که، استفاده از یک ایرفون، تجربه آزادتری را به کاربر ارائه می دهد.

 

 

باتری

به لطف کنترل مصرف انرژی تراشه جدید، می توان از ایرفون ها با یک بار شارژ کامل، در حدود 5 ساعت و همراه با جعبه شارژ تا حدود 20 ساعت استفاده کرد. طول عمر زیاد باتری، به شما این امکان را می دهد که در تمام طول روز به موسیقی گوش دهید. داده های استقامت ایرفون ها نشان می دهد وقتی ایرفون کاملاً شارژ می شود و میزان صدای تلفن همراه به 50٪ می رسد، می توان تا 5 ساعت از آن ها استفاده کرد. همچنین، هنگامی که گوشی و جعبه شارژ کاملاً شارژ می شوند، می توان به مدت 20 ساعت به طور مداوم موسیقی پخش کرد.

 

 

جمع بندی

تکلونوژی از بین بردن نویز صدای اطراف هنگام مکالمه و طراحی مناسب با گوش، ایرفون بی سیم شیائومی ورژن 2 نسخه Basic را از دیگر رقبا متمایز می کند. همچنین، کنترل موسیقی و پاسخ دادن یا رد کردن تماس تلفنی، بدون نیاز به تلفن همراه از دیگر امکانات این ایرفون بی سیم به شمار می رود که هنگام کار یا در روز های پر مشغله، بسیار مفید است.

هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Earphone 2 Basic
هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Earphone 2 Basic
سفید
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;