0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
مقایسه
برند:
دسته بندی: کنسول بازی

کنسول بازی سونی مدل Playstation 4 Region 3 ظرفیت 1 ترابایت

شناسه کالا: 900103
شناسه کالا: 900103
مشخصات برجسته بیشتر
  • تعداد دسته : تک دسته
  • دسته بی سیم : دارد
  • هدست مونو : -
  • product vendor icon image فروشنده:
    نزدیکه
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کنسول بازی سونی مدل Playstation 4 Region 3 ظرفیت 1 ترابایت
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی
کنسول بازی سونی مدل Playstation 4 Region 3 ظرفیت 1 ترابایت

زمانی که به حوزه های مختلف تکنولوژی در دنیا نگاهی داشته باشیم متوجه می شویم که در هر یک از این حوزه ها اسم یک برند بیشتر از سایر برندها به چشم می خورد. از جمله این حوزه های تکنولوژی، کنسول های بازی بوده که نام برند سونی در این حیطه بسیار مشهور و محبوب می باشد. در واقع شرکت سونی در سال 1994 از اولین کنسول پلی استیشن خود رونمایی کرد. شش سال بعد و پس از تجربه ای کاملا موفق در کنسول پلی استیشن، کمپانی سونی، نسل جدیدتری با نام پلی استیشن 2 را به بازار معرفی نمود. پس از آن پلی استیشن 3 و در آخر کنسول پلی استیشن 4 به عنوان جایگزینی شایسته و به مراتب بهتر از سری های پیشین به بازار عرضه شد. کنسول نسل هشتمی پلی استیشن 4 یکی از پرچمداران دنیای کنسول های بازی است که از سال 2013 تاکنون توانسته رضایت کاملی از گیمرها و علاقه مندان به بازی های ویدیویی را به خود جلب کند. سه سال بعد، شرکت سونی تصمیم گرفت تا نسخه ای حرفه ای تر و توانمندتر را روانه بازار نماید. این شد که کنسول جدیدی به نام پلی استیشن 4 پرو (Playstation 4 Pro) در این حوزه از تکنولوژی متولد شد. پلی استیشن پرو در واقع واسطی میان کنسول PS4 و نسل بعدی یعنی PS5 است، به همین دلیل بعضی افراد از این کنسول با عنوان Playstation 4.5 یاد می کنند.

مشخصات فیزیکی و طراحی

پلی استیشن پرو (Playstation Pro) علاوه بر تغییرات ظاهری، از نظر سخت افزاری تفاوت های زیادی با مدل های قبلی دارد. ابعاد این محصول 295 × 55 × 327 بوده و 4500 گرم وزن دارد. بدنه این محصول دارای سه لایه کم و بیش نازک می باشد و مجهز به پردازشگر گرافیکی 4.2 فلاپسی که حدودا دو برابر قوی تر از سایر مدل ها بوده، می باشد. این امر سبب شده تا در این کنسول، بازی ها به صورت بهینه تری نسبت به کنسول های ساده اجرا شوند. پردازنده اصلی هم مشابه مدل قبل بوده و دارای قدرت بالایی می باشد. این کنسول مشابه سایر کنسول های بازی به صورتی طراحی شده تا گیمر قادر باشد در هر دو حالت ایستاده و خوابیده آن را روی میز قرار دهد. از سوی دیگر هر نوع کلید یا پورتی که مورد نیاز کاربران باشد توسط شرکت سونی در این کنسول تعبیه شده است. علاوه بر دکمه پاور و دکمه مخصوص خروج دیسک، در پنل جلوی دستگاه دو پورت USB قرار گرفته اند که هر دو از نوع USB 3.1 می باشند. همچنین یک پورت USB 3.1 هم در پشت دستگاه جای گرفته تا تعداد پورت های یو اس بی در این محصول شامل سه عدد باشد. از سوی دیگر در قسمت پشت علاوه بر پورت USB، پورت هایی مانند پورت شبکه، پورت HDMI، پورت AUX و خروجی برق دیده می شوند. شرکت سونی در طراحی این پورت ها دقت و ظرافت بالایی به کار برده تا تعداد زیاد خروجی ها به زیبایی دستگاه آسیبی وارد نکند.

 

 

مشخصات فنی و سخت افزاری

کنسول بازی PS4 Pro، در واقع ترکیبی از پلی استیشن 4 معمولی و پلی استیشن 4 اسلیم بوده که به لحاظ فیزیکی کنسول بزرگ و سنگینی به شمار می آید که این افزایش در ابعاد و وزن به دلیل وجود سخت افزاری بوده که در این محصول وجود دارد تا بتواند به درستی از اجرای بازی ها با رزولوشن 4k پشتیبانی نماید. از طرف دیگر پردازنده 8 هسته ای از نوع AMD که با نام جگوار (Jaguar) شناخته شده نقش مهمی را در این کنسول ایفا می کند. شرکت سونی نیز با به کار بردن این پردازنده خیال کاربران را از بابت پردازنده مرکزی کنسول راحت کرده است. کمپانی AMD در این نسخه پردازنده فرکانس را از 1.6 گیگاهرتز به 2.1 گیگاهرتز در محصول مذکور ارتقا داده است. علاوه بر موارد گفته شده در بخش گرافیکی نیز از گرافیک توسعه یافته توسط AMD استفاده شده که توان آن را تا 4.2 ترافلاپس می رساند. همچنین استفاده از رم 8 گیگابایتی با توجه به ماهیت این کنسول و بازی های توسعه یافته آن بسیار مناسب و ایده آل بوده و افزایش حافظه از 500 گیگابایت تا یک ترابایت بر کیفیت و قدرت آن افزوده است. در بخش سخت افزاری هم شاهد استفاده از یک دیسک بلوری هستیم که نصب بازی ها و تماشای فیلم توسط این دیسک ها صورت می گیرند. کمپانی سونی مدل جدید و ارتقا یافته Playstation 4 Pro را با سخت افزاری قدرتمند ارائه داده و از رابط SATA 3.0 برای اتصال هارد دیسک بهره برده است. سرعت انتقال داده در این رابط یا همان Serial ATA 3.0، دو برابر نسخه 2.0 بوده و دارای سرعت 6 گیگابایت بر ثانیه می باشد. خریداران پلی استیشن 4 پرو می توانند با بهره گیری از این نوع رابط هارد دیسک، حافظه های SSD را به صورت کامل روی کنسول خود استفاده نمایند.

سخت افزار پلی استیشن 4 پرو

عملکرد

سخت افزار قوی در کنسول پلی استیشن 4 پرو، عملکرد واقعا بهتری از آن ارائه داده و شاخص ترین ویژگی این محصول نسبت به نسخه اسلیم (Slim) در توانایی اجرای بازی با حداکثر کیفیت 4k می باشد. علاوه بر این مزیت، پشتیبانی از کیفیت HDR هم از قابلیت های ویژه این محصول به حساب می آید. البته برتری کنسول بازی PS4 Pro فقط به بازی ها خلاصه نمی شود. چرا که به دلیل قابلیت های نرم افزاری، حتی بازی های دیگری را که با کیفیت 1080p بوده به صورت شبیه سازی با کیفیت 4k نمایش می دهد که در نتیجه خروجی تصویر در این کنسول نسبت به نسخه اسلیم، از کیفیت بالاتری برخوردار است. البته برای داشتن حداکثر کیفیت در بازی ها، پیشنهاد می شود از تلویزیون های 4k HDR استفاده شود، ولی در تلویزیون های FHD نیز کیفیت خروجی بازی PS4 Pro نسبت به PS4 بهتر می باشد. کمپانی سونی با سیستم عامل اختصاصی خود این کنسول را اجرا کرده و هر از چند گاهی این سیستم عامل را بروزرسانی کرده و قابلیت های جدیدتری به آن اضافه می کند. پلی استیشن 4 پرو به واسطه ی پورت LAN و یا اتصال بی سیم Wi-Fi به اینترنت متصل می شود و گیمر می تواند با پرداخت هزینه و عضویت در شبکه ی PSN از امکانات آنلاین بازی ها بهره مند شود. برای اشاره به این امکانات می توان از بازی آنلاین با دوستان و یا بعضی از بخش های بازی نام برد.در عین حال با استفاده از پلی استیشن 4 پرو، می توانید هدست واقعیت مجازی Playstation VR سونی را به آن متصل کرده و تجربه ای خاص و هیجان انگیز از اجرای بازی ها داشته باشید. البته گفتنی است که شرکت سونی در توسعه ابزارهای مناسب برای اجرای بازی های مبتنی بر واقعیت مجازی پیشرو بوده و پلی استیشن 4 پرو تنها کنسولی است که قابلیت اجرای بازی های واقعیت مجازی را دارا می باشد.

کنترلر و جعبه گشایی

دسته ها از اجزای جدایی ناپذیر و اساسی کنسول های بازی به شمار می آیند. دسته یا کنترلر در کنسول پلی استیشن 4 به صورت مجزا با نام تجاری DualShock 4 شناخته شده است. DualShock 4 یک دسته بی سیم بوده که در طراحی آن از طرح سنتی دسته های پلی استیشن الهام گرفته اند. این دسته دارای یک پد لمسی کوچک می باشد که همانند یک تاچ پد لپ تاپ و یا تاچ پد هوشمند مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین یک اسپیکر داخلی، جک 3.5 میلیمتری خروجی صدا و باتری داخلی از اجزای دیگر کنترلر مذکور می باشند. این کنترلر توسط بلوتوث به کنسول وصل شده و بر خلاف بسیاری از کنترلرهای موجود در بازار که با باتری قلمی کار می کنند، DualShock 4 دارای باتری داخلی می باشد که توسط پورت Micro B شارژ می شود و فرآیند شارژ دسته را آسانتر و بسیار سریعتر از سایر مدل ها انجام می دهد.

بازی ها

از مهم ترین عوامل تعیین کننده در یک کنسول بازی، داشتن بازی های خوب می باشد که البته این امر هم تا حدود زیادی به سلیقه مخاطبان وابسته است. کنسول پلی استیشن 4 پرو بازی های متنوع و جذابی دارد البته لازم است بررسی نمایید که آیا سلیقه شما به بازی های این کنسول نزدیک است یا نه؟ با خرید پلی استیشن 4 پرو، قادر خواهید بود بازی هایی چون: Uncharted The Lost Legacy، God of War، Horizon Zero Dawn،Death Stranding یا GT Sport را تجربه نمایید.
علاوه بر این بازی های اختصاصی، بازی های مولتی پلتفرم فراوانی وجود دارد که می توان با استفاده از این کنسول بازی به اجرا در آورد. با پلی استیشن 4 پرو می توانید بازی های بزرگی چون: Assassin s Creed Origins، FIFA 18، Call of Duty: WWII، Red Dead Redemption 2 را تجربه کنید.

کنسول بازی سونی مدل Playstation 4 Region 3 ظرفیت 1 ترابایت
کنسول بازی سونی مدل Playstation 4 Region 3 ظرفیت 1 ترابایت
مشکی
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;