0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه
برند:
دسته بندی: Galaxy S

گوشی موبایل سامسونگ مدل Samsung Galaxy S10 Plus SM-G975F/DS دو سیم128 گیگابایت

شناسه کالا: 500128
شناسه کالا: 500128
مشخصات برجسته بیشتر
  • رزولوشن عکس : 16.0 مگاپیکسل
  • سیستم عامل : Android
  • product vendor icon image فروشنده:
    نزدیکه
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: گوشی موبایل سامسونگ مدل Samsung Galaxy S10 Plus SM-G975F/DS دو سیم128 گیگابایت
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی
گوشی موبایل سامسونگ مدل Samsung Galaxy S10 Plus SM-G975F/DS دو سیم128 گیگابایت

 

گوشی‌های شرکت سامسونگ معمولاً دارای نسخه‌های پلاس با ابعاد بزرگ‌تر هستند. به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد  این سنت را همچنان ادامه دهد، چراکه گوشی موبایل «Galaxy S10 Plus» به بازار عرضه شده است تا بزرگ‌تر و حتی پرقدرت‌تر از Galaxy S10 ظاهر شود. این نسخه از گوشی اس 10 پلاس شرکت ساسونگ با میزان حافظه داخلی 128 گیگابایت به بازار عرضه شده است. البته امکان افزایش میزان حافظه این گوشی با شیار کارت حافظه تا 1 ترابایت دیگر هم وجود دارد تا تقریباً تمام دغدغه کاربر پوشش داده شود. سامسونگ برای این گوشی میزان رم 8 گیگابایتی در نظر گرفته است تا در توانایی و ظرفیت این محصول هیچ حرف و حدیثی باقی نماند. گوشی Galaxy S10 Plus یکی از چهار محصول جدید سامسونگ است. این گوشی فریمی آلومینیومی دارد و پشت و جلوی آن از شیشه ساخته شده است و جلوه‌ی زیبایی به گوشی داده است. روکش محافظ شیشه‌های پشت و جلوی این گوشی Corning Gorilla Glass  است. این گوشی گواهینامه IP68 دارد، یعنی تا ۳۰ دقیقه و تا عمق ۱.۵متری در برابر آب مقاوم است و گردوغبار هم نمی‌تواند آن را از کار بیندازد. حسگر اثر انگشت این گوشی در زیر صفحه‌نمایش کار گذاشته شده است و عملکرد کاملاً مطلوبی دارد. صفحه‌نمایش استفاده‌شده در این گوشی 6.4 اینچ با رزولوشن QHD+ یعنی 1440 x 3040  است که با استفاده از فناوری  جدید Dynamic AMOLED  و پنل OLED تصاویر شفاف و بی‌نظیری را به نمایش می‌گذارد. این صفحه‌نمایش در هر اینچ 522 پیکسل را نشان می‌دهد که این یعنی جزئیات و وضوح تصویر عالی است. تراشه‌ی این محصول، Exynos 9820 است که به‌عنوان تراشه‌ای 8 نانومتری عملکرد فوق‌العاده بهینه‌ای دارد. تراشه‌ی گرافیکی Mali-G76 MP12 هم برای پخش ویدئو و بازی مناسب است. مجموعه دوربین‌های گلکسی S10 Plus از دو سنسور ۱۲مگاپیکسلی و یک سنسور 16 مگاپیکسلی تشکیل شده و به فلش LED مجهز شده است. دوربین‌های این محصول امکانات و ویژگی‌های بی‌نظیری هم در عکاسی و هم در فیلم‌برداری دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به قابلیت فیلم‌برداری هم‌زمان با دو دوربین اشاره کرد. همچنین دریچه‌ی دیافراگم f/1.5-2.4 باعث می‌شود تصاویر با روشنایی خوبی ثبت شوند و کیفیت عکس‌های گرفته شده بسیار راضی‌کننده باشند. دوربین‌های Telephoto و Ultra Wide هم امکانات این گوشی را فراتر برده‌اند و زوم اپتیکال دو برابر و تصویر فوق گسترده را برای این گوشی به همراه آورده‌اند. این محصول دارای دو حسگر دوبین سلفی است. دوربین سلفی سنسوری 10 مگاپیکسلی این گوشی قادر است عکس‌های عریض بگیرد و دوربین 8 مگاپیکسلی دیگر هم نقش سنسور عمق را به خوبی ایفا می کند. قابلیت عکاسی HDR به‌صورت اتوماتیک هم یکی دیگر از ویژگی‌های دوربین سلفی است. پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 15 واتی، درگاه USB Type-C و حسگر اثرانگشت در زیر نمایشگر هم از دیگر ویژگی‌های این تازه‌وارد خانواده سامسونگ است. امکان شارژ شدن سریع بی‌سیم و قابلیت شارژر دیگر دستگاه‌ها به‌صورت بی‌سیم از دیگر ویژگی‌هایی هستند که این گوشی را در رده پرچم‌داران مدرن قرار می‌دهند. گوشی Galaxy S10 Plus را می‌تواند قوی‌ترین محصول در میان چهار گوشی جدید سامسونگ به‌حساب آورد. این گوشی با میزان رم و حافظه داخلی بالا خبری خوبی را برای علاقه‌مندان به بازی و مولتی تسکنیگ به همراه دارد.

 

برای این‌که بتوانیم Samsung Galaxy S10 Plus سامسونگ را به‌سادگی و به‌طور مختصر بررسی کنیم کافی است گوشی موبایل سال پیش این شرکت (S9 Plus) را در نظر بگیریم، حفره دوربین را روی نمایشگر آن قرار دهیم، دوربینی روی قاب پشتی اضافه کنیم و به‌روزرسانی‌های معمول را هم انجام دهیم. اما این تمام ماجرا نیست و ویژگی‌های اصلی این غول جدید سامسونگ را باید در جزئیاتی جست‌وجو کنیم که برای گوشی موبایل امروزی از اهمیت بسیار بالایی برخوردارند. صفحه‌نمایش فوق‌العاده زیبای AMOLED این گوشی در کنار دوربین‌های سلفی دوگانه با قابلیت فیلم‌برداری 4K کافی هستند تا یکی از بهترین گوشی‌های امسال را شاهد باشیم. در ادامه این محصول جدید، خاص و البته گران‌قیمت سامسونگ را به‌اختصار بررسی خواهیم کرد.

طراحی و ساخت؛ زیبای خاص

 

باید در همین ابتدا اعتراف کنیم Galaxy S10 Plus یک گوشی بسیار زیباست. البته شاید این تعریف کمی شخصی به نظر برسد اما ظاهر این گوشی آن‌قدر زیباست که جایی را برای گله و شکایت باقی نمی‌گذارد. در این گوشی دوست‌داشتنی صفحه‌نمایش تقریباً تمام قاب جلویی را پوشانده است. این گوشی ابعاد بزرگی دارد و با صفحه‌نمایش 6.4 در گروه فبلت‌ها جای می‌گیرد. اگر به دنبال خرید این گوشی هوشمند هستید، احتمالاً قبلاً هم گوشی بزرگی داشته‌اید و اندازه آن برایتان آزاردهنده نخواهد بود. البته لبه‌های خمیده و زیبای این گوشی باعث می‌شود که گوشی به‌راحتی در دستانتان جا شود. باریک بودن گوشی هم در درست گرفتن آن را آسان می‌کند. همان‌طور که قبلاً اشاره کردیم تغییر بزرگ در گوشی پلاس امسال سامسونگ در قاب پشتی گوشی و در چیدمان دوربین‌های آن نهفته است. در قاب پشتی سه دوربین در کنار یک فلش و سنسور ضربان قلب قرار گرفته‌اند. با اولین نگاه به این گوشی متوجه می‌شوید که در آن خبری از حسگر اثرانگشت نیست.

اولین راه‌حل موفق برای ساده کردن فرمول زیبایی و کارایی بیشتر، تغییر مکان حسگر اثرانگشت در S10پلاس است. با توجه به امنیت بالای این راه برای باز کردن گوشی، حذف آن چندان منطقی به نظر نمی‌رسد. در این گوشی خبری از حسگر اثرانگشت روی قاب جلویی نیست و در عوض این حسگر زیر صفحه‌نمایش قرار گرفته است تا Galaxy S10 Plus از همه نظر به گوشی مدرن تبدیل شود.

 

مانند گوشی‌های قبلی پلاس سری گلکسی سامسونگ، گوشی موبایل Galaxy S10 Plus هم کلیدی برای دستیار Bixby دارد و در برابر آب مقاوم است.

صفحه‌نمایش؛ همان خیره‌کننده‌ی همیشگی

 

مثل همیشه یکی از نقاط قوت گوشی سری محصولات Galaxy S صفحه‌نمایش آن‌هاست. فناوری Super AMOLED به معنی تصاویر زنده و شفافیت خیره‌کننده در کنار پشتیبانی از نمایش ویدئوهای HDR است. نمایشگر در لبه‌ها کمی شیب‌دار است که با نگاه به آن احساس می‌کنید پنل در حال ذوب شدن به داخل فریم است که بر زیبایی کلی گوشی اضافه کرده است. سامسونگ ادعا کرده است که میزان روشنایی در این فلبت جدید را به 1200 نیت رسانده است که در مقایسه با روشنایی 1000 نیتی S9 Plus قدمی روبه‌جلوست. با این میزان از روشنایی در زیر شدیدترین نورها هم برای کار با گوشی با مشکلی روبرو نخواهید بود.

 

نمایشگری 6.4 اینچی که تراکم پیکسلی فوق‌العاده 522 در هر اینچ دارد روی 10پلاس هم قرار داده شده است. می‌توان این‌گونه در نظر گرفت که سامسونگ احتمالاً استفاده از تعداد پیکسل بالاتر را به علت مصرف باتری بیشتر و اندازه‌ی بزرگ‌تر را به علت بزرگ‌ترشدن سایز گوشی کنار گذاشته و سعی کرده همان ترکیب موفق سال قبل را تکرار کند.

 

نمایشگر S10پلاس هم از فناوری همیشه روشن سود می‌برد که با استفاده از بخش تنظیمات حالا می‌توانید شخصی‌سازی‌های بیشتری را برای آن در نظر بگیرید. سامسونگ موفق شده است برای این گوشی نسبت صفحه‌نمایش به بدنه 93.1 درصد را به دست آورد که برای یک گوشی امروزی هم میزان بسیار مطلوبی به‌حساب می‌آید. باوجوداینکه نمایشگر هیچ تغییری با نسل قبلی نداشته است بازهم می‌توان آن را از بهترین‌های این روزهای بازار لقب داد. تراز سفیدی مناسب، نور کافی برای دیدن محتویات زیر نور‌های شدید، تراکم پیکسلی بالا که هنگام دیدن تصویر یا خواندن متن کمک می‌کند تا جزییات بیشتری را ببینید، از مشخصات نمایشگر S10پلاس هستند. نمایشگر S10پلاس در مقایسه با نسل قبلی‌اش بدون کوچک‌ترین تغییری بوده است. اندازه، تراکم پیکسلی، درصد پوشاندن قاب جلویی و حتی پشتیبانی از استاندارد HDR10 دقیقاً روی  S8پلاس و S9پلاس هم وجود داشت.

 

ویژگی نهایی که در گوشی گلکسی اس 10 سامسونگ به کار گرفته شده است، حسگر اثرانگشت در زیر صفحه‌نمایش است. البته قبلاً شاهد چنین سنسورهایی در گوشی‌های هوآوی و وان‌پلاس بودیم اما این حسگر در گوشی S10 Plus تفاوت بزرگی دارد و آن هم نوع حسگر است که S10 Plus به سنسور اولتراسونیک تبدیل شده است. وجود حسگر اولتراسونیک در این فبلت مزیت‌‌‌هایی دارد که اولین و مهم‌ترین آن را می‌توان سرعت بالای عملکرد این سنسور دانست. این حسگر نیازمند فشاری کم‌تری برای کردن گوشی است و لازم نیست زمان زیادی انگشتتان را روی آن قرار دهید تا قفل گوشی باز شود. حسگر اثرانگشت گوشی S10 Plus برای باز کردن گوشی نیازی به تابش نور به انگشت ندارد و در شب و نور کم هم بدون جلب کردن نور به خود، با سرعت گوشی را باز می‌کند. نکته بسیار مهم دیگری که باید در مورد این سنسور به آن اشاره کنیم این است که زمانی که صفحه‌نمایش گوشی به‌طور کامل خاموش است هم می‌توان از آن برای باز کردن گوشی استفاده کرد.

سخت‌افزار، سیستم‌عامل، امنیت و کارایی؛ اندرویدی قوی بازار

 

چیپست اگزونوس 9820 از چیپست‌های 8 نانومتری سامسونگ در قلب اس 10 پلاس قرار گرفته است. البته در برخی از مدل‌ها هم بسته به منطقه جغرافیایی، چیپست اسنپ‌دراگون 855 کوالکام روی گوشی قرار گرفته است. چیپست 8 نانومتری به معنی قدرت بالا و مصرف بهینه باتری گوشی است. هرساله سخت‌افزارهای نسل جدیدتر برای گوشی‌های موبایل در نظر گرفته می‌شوند که این سخت‌افزار شامل چیپست هم می‌شود. واضح است که چیپست نسل جدید سامسونگ بسیار سریع است اما در عمل سرعت‌بالای آن را نمی‌توان انقلابی دانست. سری‌های قبلی محصولات گلکسی سامسونگ که از تراشه اگزونوس استفاده می‌کردند گاهی اوقات در زمان استفاده بسیار سنگین خاموش می‌شدند. به نظر می‌رسد در گلکسی جدید به خاطر وجود رم 8 گیگابیتی، خبری از این مشکل نباشد.

 

نتیجه‌ی این لیست، سخت‌افزاری است که جای هیچ انتقادی را باقی نمی‌گذارد و در هر حالی بهترین بازده ممکن را دارد. سامسونگ در هر حالتی بهترین استفاده‌ی ممکن را از این سخت‌افزار کرده است. باید اطمینان داشته باشیم وقتی این سخت‌افزار برای پردازش واقعیت افزوده، فیلم‌برداری 2160 فریم بر ثانیه، تطبیق چهره و عنبیه برای بازکردن قفل گوشی طراحی و ساخته شده؛ دیگر در مورد بازی‌هایی که نهایتاً چند فریم خروجی دارند یا برنامه‌هایی که مقدار کمی از رم را اشغال می‌کنند، همچنین اجرای اندروید و رابط کاربری سامسونگ، هیچ مشکلی نخواهد داشت. پس خیالتان راحت باشد که هیچ عملیاتی وجود ندارد که S10پلاس از پس انجام دادن آن برنیاید یا در انجام دادن آن کم‌کاری کند.

 

اندازه بزرگ‌تر در بیشتر گوشی‌های موبایل نوید باتری با ظرفیت بیشتر را می‌دهد؛ البته باتری در گوشی S10 Plus تفاوت چشمگیری را به خود ندیده است اما ظرفیت آن به 4100 میلی‌آمپر ساعت رسیده است که با توجه به چیپست مدرن این گوشی باید تا مدت‌زمان مطلوبی انرژی را در خود نگه دارد. البته رزولوشن بالای صفحه‌نمایش باعث شده است که باتری به میزان بیشتری مصرف شود و از باتری گوشی انتظار روشن نگه‌داشتن آن تا بیش از یک روز را نداشته باشیم. این در حالی است که گوشی P30 Pro نوید عمر بیشتری برای باتری را می‌دهد که شاید همین باعث شود سامسونگ در تولید نسل بعدی گوشی‌های سری S اهمیت بیشتری به باتری بدهد.

البته این گوشی مانند پاوربانکی پرقدرت امکان شارژ بی‌سیم دیگر دستگاه‌ها را دارد. اما این نکته را نباید فراموش کنیم که اس10 پلاس شارژ بی‌سیم گوشی‌های دیگر را با سرعت بسیار بالا (با توان 9 واتی) انجام می‌دهد. همان‌طور که گفتیم این گوشی می‌تواند دیگر گوشی‌ها و گجت‌های دارای فناوری شارژ بی‌سیم را شارژ کند. یکی از ویژگی‌های خاص و البته دوست‌داشتنی در مورد گوشی‌های سامسونگ امکان صفحه‌نمایش همیشه روشن است. این امکان نوتیفیکیشن‌ها را بدون نیاز به باز کردن گوشی برای کاربر به نمایش در می‌آورد. اگر این امکان را در گوشی S10 Plus فعال کنید، از عمر باتری گوشی 8 تا 10 درصد در روز کم می‌شود. سرعت شارژ شدن گوشی پیشرفت چشمگیری نسبت به نسل قبلی خود نداشته است و برای شارژ کامل گوشی باید مدت‌زمانی حدود دو ساعت وقت بگذارید که البته در مقایسه با گوشی‌ iPhone XS Max میزان بسیار مطلوبی به‌حساب می‌آید اما در مقایسه با Mate 20Pro کندتر است.

 

در گوشی موبایل S10+ سامسونگ خبری از حسگر عنبیه چشم نیست. دلیل آن را می‌توان فناوری جدید نمایشگر سامسونگ با نام Infinity Display و البته تمام‌صفحه بودن نمایشگر عنوان کرد.

 

استفاده از بلندگوهای استریویی است که توسط شرکت معروف AKG به‌صورت اختصاصی برای S10پلاس طراحی و در داخل گوشی معماری شده‌اند تا بهترین کیفیت و حجم صدای ممکن را تولید کنند. می‌توان گفت این بلندگو‌ها بازده فوق‌العاده عجیب‌و‌غریبی دارند و شما را با صدای خود شگفت‌زده خواهند کرد. امکان Dolby Atmos را هم به این گوشی اضافه کنید تا هیچ نگرانی در مورد خروجی صدای گوشی نداشته باشید.

 

«دکس» (Dex) از قابلیت‌های جدیدی بود که سامسونگ دو سال قبل آن را با S8پلاس معرفی کرد. بعد از گذشت دوسال حالا دکس بهبودهای کلی پیدا کرده و می‌توانید به‌عنوان یک امکان عالی برای زمانی که می‌خواهید از نمایشگری بزرگ برای کارهای روزمره خود استفاده کنید، به آن اعتماد کنید و بدانید شما را لنگ نمی‌گذارد. در این نسخه‌ از دکس هم می‌توانید از گوشی خود به‌عنوان پد لمسی دقیقاً مثل چیزی که در لپ‌تاپ‌ها وجود دارد، استفاده کنید تا دیگر نیازی به موس جداگانه نداشته باشید.

دوربین؛ ایدئال

 

این تمام ماجرا نیست؛ بلکه سامسونگ نوآوری دوربین اصلی  S10پلاس را دوباره تکرار کرده است تا به‌وسیله‌ی آن حتی در شرایط نوری خیلی بد، تصاویر شفاف با کم‌ترین نویز ممکن را ثبت کند. S10پلاس می‌تواند دریچه‌ی دیافراگم را بین دو عدد f/1.5 و f/2.4 تغییر دهد تا بهترین حالت نوردهی را با درک نور محیط فراهم کند. گشودگی حداکثری دیافراگم در S10پلاس باعث می‌شود حسگر نور بیشتری جذب ‌کند و این باعث ثبت تصاویر روشن‌تر‌ می‌شود. به همین دلیل است که در گوشی Galaxy S10 Plus خبری از حالت شب (Night Mode) نیست. دوربین S10پلاس علاوه بر این دوربین اصلی، به دو حسگر دوربین دیگر هم روی قاب پشتی مجهز شده تا در روزگار گوشی‌های چنددوربینه جایگاه مطلوبی را به خود اختصاص دهد. با استفاده از دوربین روی قاب پشتی می‌توانید پرتره‌های کم‌نظیری بگیرید.

یکی از دو سنسور مکمل روی قاب پشتی گوشی سنسور فوق عریض (Ultrawide) است که عکس‌هایی در محدوده گسترده می‌گیرد. مشابه این سنسور را در گوشی Mate 20pro دیده بودیم. در اپلیکیشن گوشی با Zoom out کردن می‌توانید از این ویژگی استفاده کنید و افکتی شبیه به افکت لنز fisheye را به عنوان خروجی بگیرید. دوربین‌های گوشی Galaxy S10 Plus گزینه‌های فراوانی را برای عکاسان خلاق ارائه می‌دهند. برای مثال برای مناظر وسیع می‌توانید از لنز Ultrawide استفاده کنید و برای فعالیت‌های ورزشی و زمانی که می‌خواهید به فعالیت‌های زمین بازی نگاهی نزدیک‌تر باشید، لنز Telephoto گزینه ایدئالی است. کار با این لنزهای متنوع بسیار سرگرم‌کننده است و باعث می‌شود بیشتر از آنچه انتظار دارید عکاسی کنید.

 

قاب کوچک موبایل به سازندگان آن‌قدری اجازه‌ی مانور نمی‌دهد که به‌راحتی بتوانند هر سخت‌افزاری را برای بهبود دوربین گوشی‌ در آن جا دهند. در عوض سخت‌افزار گوشی‌ها آن‌قدری قوی شده‌اند که پردازش‌های نرم‌افزاری سنگین روی تصویر ثبت شده یا تصویر زنده، تنها جای نوآوری برای سازندگان هستند. سامسونگ از فیلم‌برداری با نرخ 216۰فریم بر ثانیه و واقعیت افزوده برای خلق ایموجی‌های جذاب در این گوشی استفاده کرده تا دوربین 10Sپلاس حرف‌های جدیدی برای گفتن داشته باشد.

 

البته به نظر می‌رسد دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی می‌توانست بهتر باشد؛ البته این سنسور می‌تواند عکس‌های زیبا، رنگارنگ و درخوری بگیرید اما در مقایسه این دوبین با دوربینی مانند آنچه در Mate 20 Pro هوآوی استفاده شده است، طیف پویا و کنتراست گوشی هوآوی چربش بیشتری دارد. بااین‌حال، جزئیات در عکس‌های گرفته شده با گوشی Galaxy S10 Plus بسیار چشم‌نواز هستند. حتی زمانی که از بزرگنمایی استفاده می‌کنید یا عکس‌های حالت Macro می‌گیرید هم از جزئیات عکس رضایت خواهید داشت. استفاده از واقعیت افزوده در برنامه‌ی اصلی دوربین، باعث می‌شود ساعت‌ها سرگرم باشید و ایموجی‌های بامزه و درجه یکی بسازید. علاوه بر این، اپلیکیشن گوشی حالت‌های متنوعی دارد که از آن جمله می‌‎‌توان به امکان عکاسی خام (Raw) اشاره کرد. علاوه‌براین، امکان Best Shot به شما این امکان را می‌دهد که قلق خاص مورد نظر برای گرفتن بهترین حالت عکس‌برداری از سوژه را دریافت کنید. در حالت حرفه‌ای دوربین می‌توانید علاوه بر تراز سفیدی، فوکوس و ایزو، گشودگی دریچه‌ی دیافراگم را هم به صورت دستی تنظیم کنید. این تنظیمات، دقیقاً تنظیماتی معادل با یک دوربین حرفه‌ای عکاسی در اختیارتان قرار می‌دهند.

 

 

دوربین سلفی هم از دیگر نقاطی است که در گوشی S10 Plusپلاس دست‌خوش تغییر شده است. البته به‌جرئت می‌توان گفت تغییر در دوربین سلفی این گوشی کاملاً مثبت است. دوربین سلفی در گوشی‌های S8پلاس و S9پلاس تصاویر بسیار مطلوبی را ثبت و ضبط می‌کرد. حالا سامسونگ پا را فراتر گذاشته و یکی از بهترین ست‌آپ‌های دوربین سلفی را ایجاد کرده است. این ست‌آپ شامل دو سنسور است که سنسور 8 مگاپیکسلی نقش مکملی برای سنسور 10 مگاپیکسلی دارد و حالت بوکه را به تصاویر سلفی هدیه می‌کند. البته این دوربین مکمل کمی حالت عریض (Wide) را هم به همراه دارد که نکته مثبتی است. دوربین سلفی Galaxy S10 Plus  یکی از معدود دوربین‌های سلفی است که قابلیت فوکوس خودکار دارد. اما پردازش‌های نرم‌افزاری و استفاده از واقعیت افزوده روی تصاویر دوربین سلفی هم خودنمایی می‌کنند. علاوه بر اینکه تصاویر عالی هستند، از نظر نرم‌افزاری قابلیت‌های جذابی به آن اضافه شده است. این قابلیت‌ها اصلاً زیبایی بیش از حد ندارند و خروجی مطلوبی را به کاربر هدیه می‌دهند. گفتنی است با استفاده از اپلیکیشن دوربین Galaxy S10 Plus می‌توانید تصاویر را مستقیماً به اینستاگرام انتقال دهید و از پس‌زمینه‌های بامزه و سرگرم کننده برای تصاویرتان استفاده کنید.

 

جمع‌بندی؛ همه چیز تمام سامسونگ

 

در این که این گلکسی جدید سامسونگ محصولی درخور و با ارزش خرید بالاست هیچ شکی نیست. دوربین‌های سه‌گانه، امکان شارژ دیگر گوشی‌ها به صورت بی‌سیم، پردازنده فوق‌العاده پرقدرت در کنار خوش‌ساخت بودن، گوشی Galaxy S10 Plus را به محصولی کامل تبدیل کرده‌اند. در گستره قیمتی گوشی‌هایی مانند S10پلاس، نقاط ضعف خاصی مشاهده نمی‌شود و تنها سؤال این است که آیا هزینه‌ای که می‌خواهید که برای این گوشی صرف کنید، ارزش خرید آن را توجیه می‌کند یا نه. اگر فقط دوربین ویژگی مدنظر شما برای خرید این گوشی است، می‌توانید به گوشی‌های دیگری مانند Pixel یا P20 Pro فکر کنید اما اگر دوربین ایدئال در کنار طراحی مطلوب، نمایشگر فوق‌العاده، امنیت بالای حسگر اثرانگشت اولتراسونیک در کنار دوربین‎‌های سلفی کم‌نظیر بیشتر برایتان جذاب است، به خرید گلکسی S10 Plus فکر کنید. این گوشی در همه دیگر حوزه‌ها به‌خوبی عمل می‌کند که مهم‌ترین آن را می‌توان سخت‌افزار و قدرت پردازش دانست.

 

گوشی موبایل سامسونگ مدل Samsung Galaxy S10 Plus SM-G975F/DS دو سیم128 گیگابایت
گوشی موبایل سامسونگ مدل Samsung Galaxy S10 Plus SM-G975F/DS دو سیم128 گیگابایت
سفید
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;